Home | Overzicht | Functionaliteit | Email Management | Diensten | Demo

info@emailworks.nl   

voordelen
e-mail marketing
voordelen
definities

Voordelen

Het juist toepassen van email marketing en email management geeft de volgende voordelen:

1. Meer omzet

          Prospects en suspects worden beter bediend. Zij hebben het gevoel dat zij goed en snel worden behandeld en zullen dus ook eerder met u in zee gaan.

          Ondanks de massaliteit van emailings laat de gepersonaliseerde email zien dat de klant of prospect geen nummer is.

          Grotere klantvriendelijkheid door afstemming van antwoord op de interesses en/of wensen van de (potentiŽle) klant.

          Door het automatisch opvolgen van uw nieuwsbrieven, wordt de prospect aangemoedigd zaken met u te doen. Doe dit subtiel en niet te agressief. De prospect kan zich daarbij altijd afmelden. Het effect van uw emailings zal hierdoor mogelijk verdrievoudigen.

         Hierdoor meer omzet zonder dat het u extra tijd en/of geld kost.

 2. EfficiŽnter gebruik van tijd

          U hoeft geen veel gestelde vragen meer te beantwoorden; deze worden automatisch beantwoord.

          U kunt zich richten op uw core business.

          Ook tijdens afwezigheid van mensen kunt u uw klantvriendelijkheid bewaren door het automatisch afhandelen van mail.

          Geen papieren mailings meer. Niet meer vouwen, plakken en inpakken. En een email versturen kost niets.

3. Effectievere marketing

          Door gericht uw email af te stemmen op de behoefte van de klant, zal de klant of prospect het alleen maar waarderen als er een bericht naar hem verzonden wordt.

          Cross selling (voorbeeld: u heeft heeft afgelopen jaar een reis geboekt naar Parijs. Wellicht is Wenen ook interessant voor u?)

          U verkoopt alleen maar kennis? Stop deze in een nieuwsbrief en u kunt hier uw voordeel mee doen.