Home | Overzicht | Functionaliteit | Email Management | Diensten | Demo

info@emailworks.nl   

voordelen
e-mail marketing
voordelen
definities

Voordelen

Het juist toepassen van email marketing en email management geeft de volgende voordelen:

1. Meer omzet

·          Prospects en suspects worden beter bediend. Zij hebben het gevoel dat zij goed en snel worden behandeld en zullen dus ook eerder met u in zee gaan.

·          Ondanks de massaliteit van emailings laat de gepersonaliseerde email zien dat de klant of prospect geen nummer is.

·          Grotere klantvriendelijkheid door afstemming van antwoord op de interesses en/of wensen van de (potentiële) klant.

·          Door het automatisch opvolgen van uw nieuwsbrieven, wordt de prospect aangemoedigd zaken met u te doen. Doe dit subtiel en niet te agressief. De prospect kan zich daarbij altijd afmelden. Het effect van uw emailings zal hierdoor mogelijk verdrievoudigen.

·         Hierdoor meer omzet zonder dat het u extra tijd en/of geld kost.

 2. Efficiënter gebruik van tijd

·          U hoeft geen veel gestelde vragen meer te beantwoorden; deze worden automatisch beantwoord.

·          U kunt zich richten op uw core business.

·          Ook tijdens afwezigheid van mensen kunt u uw klantvriendelijkheid bewaren door het automatisch afhandelen van mail.

·          Geen papieren mailings meer. Niet meer vouwen, plakken en inpakken. En een email versturen kost niets.

3. Effectievere marketing

·          Door gericht uw email af te stemmen op de behoefte van de klant, zal de klant of prospect het alleen maar waarderen als er een bericht naar hem verzonden wordt.

·          Cross selling (voorbeeld: u heeft heeft afgelopen jaar een reis geboekt naar Parijs. Wellicht is Wenen ook interessant voor u?)

·          U verkoopt alleen maar kennis? Stop deze in een nieuwsbrief en u kunt hier uw voordeel mee doen.