Home | Overzicht | Functionaliteit | Email Management | Diensten | Demo

info@emailworks.nl   

definities
e-mail marketing
voordelen
definities

 

 

 

 

 

Wist u dat
emailafhandeling erg veel tijd kost en dat routinematige handelingen geautomatiseerd kunnen worden? Hierdoor kost klantvriendelijkheid minder tijd terwijl u nog klantvriendelijker bent!

Enkele relevante definities:

Suspects: mensen die mogelijk interessant kunnen zijn voor uw organisatie

Prospects: mensen die aangegeven hebben duidelijke interesse te tonen voor uw producten en/of diensten

CRM: Customer Relationship Management: staat voor het onderhouden van een zo persoonlijk mogelijke relatie met de klant door op een handige manier gebruik te maken van kennis en informatie over die klant. Informatietechnologie maakt het mogelijk om dit op een efficiënte wijze te doen en omdat het internet in toenemende mate een belangrijker rol speelt bij de implementatie van CRM-strategieën spreekt men ook wel van eCRM

Email marketing: versturen van elektronische nieuwsbrieven naar een zorgvuldig geselecteerde doelgroep

EMS: email management systeem:  het geheel van een Email response management systeem (eRMS) en eCRM.

eCRM: electronic CRM: elektronisch Customer Relationship Management

eRMS: response Management Systeem: staat voor het geautomatiseerd beantwoorden en afhandelen van email.

Knowledgebase: kennisbestand. Hierin zijn antwoorden op vragen vastgelegd.

FAQ: Frequently Asked Questions; veel gestelde vragen

Q&A: Questions and Answers (vragen en antwoorden)