Opslaan in database
De inhoud van een email is meestal ongestructureerd waardoor het terugvinden of het
analyseren en opvolgen erg moeilijk wordt. Het liefst wilt u uw prospects en klanten makkelijk kunnen selecteren en op maat
kunnen bedienen.
Wij zijn in staat om:
-
automatisch uit een email de naam van de verzender en het emailadres
halen (parsen)
en kunnen
-
deze gegevens worden opgeslagen in een database
-
vervolgens kan deze database gesynchroniseerd worden met uw verkoop
informatie- of orderverwerkingssysteem*
-
u kunt een
kennisdatabase vullen met vragen van klanten. Eenmalig geformuleerde
antwoorden hoeven nooit meer verloren te gaan als de processen maar
goed ingericht worden. Er gaat geen kennis verloren, ook niet als ze
op vakantie zijn of als specialisten weggaan bij uw bedrijf.
-
adreswijzigingen
kunnen bijvoorbeeld
automatisch
worden
verwerkt
in uw klantenbestand*
-
adres gegevens uit de email
worden automatisch
opgeslagen
in uw verkoop informatie systeem*
-
op gezette tijden kunnen de
databases gesynchroniseerd worden waardoor u altijd up-to-date
informatie hebt. hierdoor bent u bijvoorbeeld in staat automatisch via
email een orderbevestiging te sturen (zie onderstaand voorbeeld).
Voorbeeld van een ontvangstbevestiging. De zwarte velden zijn uit de
database van een orderverwerkingsysteem gehaald. Op basis van de
orderdatum wordt dit bericht verzonden.

*mits uw database ODBC-compliant is en uw leverancier dit toelaat.
|